Forum Forum kibiców Manchesteru United Strona Główna
»
Grafika-Tutoriale, Kursy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Manchester United
----------------
Mecze
Kadra
Red cafe
Piłka nożna
----------------
Premiership
Liga Mistrzów i Puchar UEFA
Piłka Nożna
Mecze Reprezentacyjne
World Cup 2006
Hyde Park
----------------
Free Talks
Zabawy i Konkursy
Grafika-Tutoriale, Kursy
Komputery i WWW
Forum
----------------
Forum
Informacje i Ogłoszenia
Śmietnik
Reklama
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
PapaSmurf
Wysłany: Sob 10:58, 25 Lut 2006
Temat postu: Wavy Defauls Sig - Tutorial
Podczas robienia siga prosze zagladac do orginalnej wersji -
http://www.deviantart.com/view/27971879/
gdyz tam beda wszystkie obrazki.
1. Otwieramy nowy obrazek. Wybieramy dwa kolory z naszego rendera – jeden ciemny, drugi jasny. Potem rysujemy gradienta (poziomo) przy użyciu tych kolorów.
2. Robimy nową warstwe, nad tłem. Wybieramy spatter brush o rozmiarach 27 pikseli i ustawiamy jego widoczność na 20%. Używając go malujemy rózne krzywe linie. , kompletna dowolność, ale najlepiej nie nachodzące na siebie i raczej gęsto.
3. Po namalowaniu wlaczamy filtr: filter / disort / wave. Używamy dowolnych ustawień. Jedyna na co musimy zwrócić uwagę to ustawienie typu filtru na Sine.
4. Potem tworzymy nową warstwę i powtarzamy czynności z poprzedniego punktu, z tą różnicą, że kolorem czarnym.
5. Następnie ustawiamy nasz render, żeby pasował do sygnaturki i kopiujemy warstwe z nim 4 razy (mamy razem pięć tych samych warstw). Chowamy górne 4 warstwy, w efekcie widzimy tylko jedną.
6. Teraz zajmiemy się rozmazaniem reneru. Włączamy narzędzie Smudge, jako kształt ustawiamy miękki pędzel o rozmiarach 45 pikseli.
Upewniamy się jeszcze czy strength jest ustawione na 100%. Rozmazujemy dowolnie nasz obrazek, a potem ustawiamy przenikliwość na Color Dodge. Robimy to samo z nastepnymi dwoma warstwami z renderem.
7. Teraz bierzemy się za nastepna warstwe z renderem. Znowu wybieramy narzędzie smudge, ustawiamy rozmiar na 27 pikseli, kształt na spatter, a strength na 80%. Rozmazujemy obrazek
8. Teraz duplikujemy warstwe z punktu 7. Znajdującą się wyzej chwilowo ukrywamy. A na niższej stosujemy filter/disort/wave. Klikamy pare razy randomize, żeby uniknąć powtórzenia. Teraz robimy to samo z warstwą przed chwilą ukrytą, pamiętając żeby uzyć przycisku randomize. Ustawiamy przenikliwość obydwu tych warst na Color Dodge. Jeżeli efekt będzie za jasny, możemy zmniejszyć opacity obydwu warstw, lub wymazać delikatnie niektóre miejsca. Teraz włączamy widoczność najwyższej warstwy która nam została.
9. Znowu duplikujemy warstwe z renderem. Ukrywamy tą znajdującą się wyżej i bierzemy się za tą widoczną. Wchodzimy w opcje Filter/ Liquify, i rozmazujemy render.Nastepnie potwierdzamy i wracamy do poprzedniego widoku. Ustawiamy przenikliwość na Linear Dodge lub na Color Dodge. Przywracamy widoczność warstwie z renderem.
10. Tworzymy nową warstwe zaraz pod warstwą z renderem. Wypelniamy ją na czarno (uzywamy wiaderka z farbą ). Uzywamy na tej warstwe Filtru Lens Flare (Filter/Render/Lens Flare). Lens Type ustawiamy na 105 mm, a brightness już zależnie od nas, ale raczej coś koło 120. Punkt w którym koncentruje się światło ustawiamy miej więcej tam gdzie jest środek naszego rendera. Potem ustawiamy przenikliwość tej warstwy na Screen.
11. Teraz dopasujemy lepiej render do siga. Klikamy na naszą warstwe z renderem. Wybieramy Select / Load Selection. Nastepnie Select/Feather na jakieś 20 pikseli. Możemy użyć maski, ale zamiast tego możemy go wtopić. A dokładniej to: Odwracamy zaznaczenie (Select/Inverse) -> Delete
Potem włączamy ponownie zaznaczenie renderu i feather tak jak poprzednio i ustawiamy layer/new adjustment layer/gradient map. Ustawiamy gradient na standardowy biało-czarny i klikamy OK.
Teraz ustawiamy przenikliwość nowo zrobionej warstwy na Multiply. Jeżeli niektóre części rendera są za ciemne, podmalowujemy troche render białym brushem.
Teraz tworzymy nową warstwe, do której wklejamy cały nasz sig (Image/Apply Image). Nastepnie wyostrzamy (Filter/Sharpen/Sharpen), jeżeli wyostrzone jest zabardzo zmiejszamy opacity tej warstwy lub przechodzimy do Edit/Fade sharpen, żeby zmniejszyć widocznośc filtru.
Zostaje nam tylko dodać tekst i ramke, no i mamy gotowego Siga.
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin